آموزش درس نهم از عربی نهم

داشتن کلاس موضوعی درهرمدرسه ای شاید باید بانگاهی متفاوت تر دیده شود . 

ای کاش مدارس به جای اینکه مثلا یک کلاس را به نام کلاس موضوعی درس .... نامگذاری کنند و دانش آموزان رابه آن کلاس ها ببرند هرکلاس را به یک درس اختصاص داده و فقط دانش آموزان همان کلاس را به سمت و سوی درس مورد نظر سوق می دادند . 

مثلا کلاس 7.1 کلاس درس موضوعی ریاضی  / کلاس 9.2 کلاس درس موضوعی علوم / کلاس 8.3کلاس درس موضوعی عربی و ... 

به این شکل دانش آموزان آن کلاس برای خودشان این تفهیم رابه وجود می آوردند که باید کارهای خاصی پیرامون موضوع درسی مورد نظر انجام دهند . 

امسال کلاس 9.3 مدرسه راهیان رکورد شکن این موضوع بود وشاهد کارهای خوبی بودیم من جمله روش تدریس کلاس معکوس و آموزش ساعت و فواید رنگها و میوه ها . 

باتشکر ویژه از خانم پرستو ملکی که زحمت اصلی هماهنگی ها بردوش ایشان بود . 

پرستو جان متشکرم . 


جادارد از دانش آموزان کلاس 9.4 خانمها پرنیا دانشگر و درسا مولایی و مبینا طاهری تشکر کنم که دراین راه همگام با دانش آموزان کلاس 9.3شدند . 

باتشکر از خانمها عمادی . نجاریان .رسولی . ابراهیمی . پورشعبان که با بازدید خود از کاردانش آموزان قدردانی به عمل آوردند . 

وباتشکر از خانمها اسدی و امامی ( معاونین مدرسه ) که دربرگزاری نمایشگاه دانش آموزان راهمراهی نمودند . 

آموزش و تفریح  . ساعتی با دانش آموزان و دبیران درحیاط مدرسه . 

به قول بچه ها : زنگ عربی بدون آموزش و با آموزش 

تبلیغ دانش آموزان مجری طرح 





الفواکه 




سیدة عمادی فی جمع الفواکه 




الساعات 




سیدتا نجاریان و رسولی فی جمع الممثلات 



الممثلات فی ساحة المدرسة و بین التلمیذات 




الالوان و رسامتها 


جمیع الممثلات 

الالوان و الفواکه و الساعات  



اشکرکن یا تلمیذاتی العزیزات 




موضوع: آموزش عربی پایه نهم، عربی نهم،
[ یکشنبه 23 اسفند 1394 ] [ ساعت 14 و 25 دقیقه و 58 ثانیه ] [ خ آمنه آقایی ]